tirsdag 25. mai 2010

Utfordring hos Kreativ Hobby

KORT MED TAG.
Denne ukas utfordring er å lage ett kort med tag.
Og her er mitt bidrag.
Denne skoen begynte jeg å lage tidligere i vår. Det var egentlig laget som ett konfirmasjons kort. Men når jeg oppdaget att det bare var en hel gjeng gutter blant slekt og venner som var konfirmanter i år ble denne lagt bort. Dette var en passe anledning til å ta den frem , og med noen små forandringer så vips, nå passer den til en hver " jente" som fyller 29 pluss, pluss.
Det eneste jeg forandret på var stempelene, jeg byttet Kjære konfirmant stempel med Bilettmerket med klem, og stemplet tekst stempelet inni tag stempel m/drodler.
Det er to tag'er som henger sammen i en ring. Ellers har jeg pyntet med div blomster fra Kort og Godt og Papirloftet. Den store ornament blomsten på selve skoen har jeg kjøpt hos Kort hobby. Og stempelene er selvsagt fra Kreativ hobby.
På underst tag'en er det laget en pengelomme, men den kan jo også brukes til en drodle tag med en personlig hilsen, siden det ikke er en konfirmant som skal ha kortet nå.
Malen til skoen fant jeg hos http://artfulaffirmations.blogspot.com/2010/01/elegant-shoe-tutorial.html



1 kommentar:

  1. Jøss -for en flott sko! Flott mønsterark du har brukt, -og den blomsten på skoen passa jo skikkelig perfekt:) -Koselige tager også
    -Har vært og snoka litt her inne, og legger meg som følger av bloggen din -Likte veldig godt den flasken du har pynta! Knall-fin
    Klem T

    SvarSlett