torsdag 6. mai 2010

Utfordring hos Kreativ Hobby

TRÅD

Utfordringen er å bruke tråd av et eller annet slag, det kan være garn, hyssing eller vokstråd.

Jeg har pyntet en vinflaske. Ideen har jeg fått fra en blogg men husker desverre ikke hos hvem. Her har jeg brukt mye hyssing. En pyntet vinflasken blir ganske stilig og du kan bruke massevis av stæsj uten at den blir over pyntet eller........Jaja, jeg er godt fornøyd, og synest den ble fin. Denne vinflaska skal jeg gi i bursdags presang til ei god veninne.
De to "etikettene" har jeg snøret sammen, og charmsen er fra et demontert smykke.
Og hva er mer naturlig en å bruke dette stemplet på en vinflaske...........
Og her er den andre sida.
Og har man bursdag , ja da må man få en klem......
Og til slutt et avstands bilde av hele flaska. På toppen med sløyfa har jeg brukt et rundt gratulerer stempel, som også er en til og fra lapp på baksida.











1 kommentar:

  1. Hei kjempefin/stilig Vinflaske du har pyntet
    Ha en god og kreativ helg
    Hilsen Inger-Helene

    SvarSlett