torsdag 2. oktober 2014

Et julekort med helt ferske juleark fra Maggi Design

I går fikk jeg plutselig lyst til å designe mønsterark igjen.
Og resultatet er jeg riktig så fornøyd med. ;)
Denne mini serien med juleark har jeg gitt navnet
 
"Julestjerne"
 
Til dette kortet har jeg brukt arket Julestjerne 5.
 
 
 
 
Dette kortet blir med på utfordring hos:
 
Og her kan dere se resultatet av gårsdagens akutte kreativitet.
 
Julestjerne 1
 
 
Julestjerne 2
 
 
Julestjerne 3
 
 
Julestjerne 4
 

Julestjerne 5
 

 
Julestjerne 6
 
 
  
 Og her er en tagg jeg har laget.
Og hvis dere vil må dere gjerne ta den med dere.
 

 Takk for at du titter innom bloggen min :)
 
Klem fra Margareth !

4 kommentarer:

  1. Et vakkert kort , og så nydelige ark du har laget.klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og nydelige ark. Kan man få kjøpe ark av deg ?
    ;-)

    SvarSlett
  3. Ojoj, for noen nydelige ark ! Et fantastisk flott kort . Takk for deltagelsen hos card and scrap denne gang. Maria
    Ps om du ville sponset vår utfordringsblogg ved noen anledning så ta gjerne kontakt ...

    SvarSlett
  4. Nydelig kort Margareth :) Og lekkert ark, flinke du!! Klem

    SvarSlett