torsdag 29. september 2011

Blå jule tag.

Her har jeg gjort noe som jeg gjør alt for skjeldent, og det er å bruke et av mine mange motivstempler. Jeg tok en titt bakover i bloggen min og må helt tilbake til januar for å finne et fargelagt motivstempel :( Jeg har ikke blitt helt fortrolig med å bruke dem på kort som legges ut på bloggen. For det er jo så mange som er så utrolig dyktige på dette her ;-)
Magnolia stempelet er fargelagt med Promarkers.
Mønsterarket er fra Riddersholm Design, og er fra en av de to nye jule seriene, dette arket er fra serien I Believe og heter "In Reindeer"." Skiltet" med tekst er fra klippearket fra samme serie.
Jeg har stemplet noen snøkrystaller med stempel fra Stempelglede og de to andre snøkrystallene er fra Martha Stewart punch, og alt dette er blitt emboset med perlemor.
Denne tagen blir med på bonusutfordringen til Scrapperiket: Charms

1 kommentar:

  1. Nyydelig fargelagt motiv:) -og et skikkelig lekkert pyntet tag! -Likte tagen under her oxo -flotte farger og dekor:)
    Ha ei fin uke!
    Go klem, T

    SvarSlett