mandag 27. juni 2011

Enda en eske med sjokolade hjerter.

Jeg har denne gangen prøvet å lage en litt maskulin eske.
Jeg har brukt Riddersholm Design mønsterark fra serien Turquoise Hill's og dette arket heter "Tammy"
Ellers har jeg brukt kartong fra Bazzill, blomst fra Papirloftet, dies fra CreaTables (swirl) og Spellbinders (inni eska).
Stempelet med de dansende herrer og noter er fra en stempelserie som er å finne hos Riddersholm Design Shoppen. Bilen er et fotografi jeg fant på nettet, som jeg har gjort om til en tegning på et tegneprogram på PC'en.
Inni eska har jeg tekststempel fra Kreativ Hobby, og så har jeg lagt inni en løs tag til å skrive en personlig hilsen på.
Denne eska blir med på utfordringene:
Card and Scrap utfordring #11: Blonder/ Bånd.
Scrappekammeret utfordring #33: Sommer
Anonyme Scrappere utfordring #25: Bli inspirert av ordet Sommer.












3 kommentarer:

  1. Knalltøfft og maskulint:) Det bildet var flott og fargene du har brukt på eska og detaljer nydelig :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Så stilig og tøff eske. Nydelig fargekombinasjon.
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.

    SvarSlett
  3. Tøff eske, og stilig bruk av stempler.Lekre farger og pynting.
    Takk forat du deltar på sommer- utfordringen til AS

    Klem, Marianne

    SvarSlett