tirsdag 22. mars 2011

Bryllupskort.

Dette kortet blir med på utfordringene:
Kort O Mania utfordring #36 : Bruk dies og/eller punch.
Vintage utfordring #18: Vår, og bli inspirert av Vintage utfordringers banner. Her har jeg latt meg bli inspirert av den vårlige grønnfargen, og roseknuppene på koppen.

Dette mønsterarket er også en av vårens lekkre nyheter fra Riddersholm Design, og er fra serien "Bello Pastello".
Ellers har jeg brukt dette:
Kartong: Bazzill
Dies: Tim Holtz, Spellbinders og CreaTables.
Blomster: Kort og Godt
Stempel : Stempelglede.







Til lukkingen gjorde jeg dette hullet litt større en en liten brads. Jeg festet bradsen litt løst for å få feste under den. Og så limte jeg på en "diamant".







Ha en flott dag :)

6 kommentarer:

  1. et nyyyydelig bryllupskort. skikkleig lekre ark ja.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig bryllupskort med så mange herlige stempler på. Lekre farger og stilig oppsett og jeg liker brettetekniken din her. Flott med de rammene inni.

    Takk for din deltagelse hos Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  3. Vilket fint kort.
    Hoppas du får en bra helg.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  4. Vilket underbart vackert kort!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  5. hvor flott dette var! :D
    takk for din deltagelse hos vintage udfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert Bryllups kort! Nydelige farger og nydelig utforming:) -Flotte detaljer og koselig tekster!
    Go klem fra mæ

    SvarSlett