onsdag 23. februar 2011

To stykk lommebok kort.

Jeg har laget to nye kort med mønsterark fra Riddersholm Designe, fra serien Bello Pastello.
Inspirasjon til kortene fant jeg HER.
Jeg har laget et jentekort og et guttekort.

Det første kortet er med på :
Sukkersøtt utfordring #113: Blonder, blomster og perler.
Scrappekammeret utfordring #25: Du er nødt til å ha med en tag. ( tag'ene mine er inni kortet, håper det går greit).



Det jeg har brukt er:
Mønsterark: Riddersholm Design, Bello Pastello.
Kartong: Bazzill
Blomster og perler: Kort og Godt
Stempel: Kreativ Hobby
Beltespennene er jeg usikker på produsent.
(De to neste bildene er litt blasse i fargen, men kortene er alt gitt bort så hadde jeg bare disse å vise.)

Guttekortet.
Her har jeg brukt:
Mønsterark: Riddesholm Design, Bello Pastello.
Kartong: Bazzill
Stempel: Kreativ Hobby




10 kommentarer:

  1. Stilige lommebøker!!!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. det ene lekkert og det andre tøft. morsomt å se de to ytterlighetene og begge var flotte.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  3. Rålekre lommebøker Margareth!!
    Så flott og passe dekorert fremsider, og kjekt å se kontrasten mellom det søte og det maskuline.

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte lommebøker, liker alle tagene inni det første!
    Tusen takk for at du daltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  5. Så klart det går bra med tagsen inne i korten! Och vilka kort sen - urläckra!! *wow* Tusen tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  6. Utrulig flotte lommebøker! Stilig :-)
    Takk for at du deltar hos sukkersøtt denne uka :-)
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  7. Så råstilige lommebøker du har laget! Her aner jeg noen glade mottakere :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  8. Fantastiske lommebøker begge to!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  9. Så utrolig stilige begge to!! Virkelig flotte og gjennomførte!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  10. Ojj disse var stilige og kreativt laget! Nydelige begge to! Og en kjempeflott ide - den må jeg nok lifte ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i morgen tidlig, da kommer det en ny utfordring ;)
    --klem--

    SvarSlett