mandag 3. august 2009

Sukkersøtt Jubileumsutfordring #3





Først vil jeg gratulere dere med jubileumet. Hipp Hipp Hurra!
I denne utfordringen skulle vi vise hva vi har "dilla" på for øyeblikket. Det var vrient å velge, for jeg har så mange diller. En av dem passer ikke helt til årstiden men det er jo greit å starte tidelig, dette er min 3 julekalendere nå i sommer, og jeg har alerede begynt på nr 4.

Jeg har brettet til alle 24 skuffene selv, oppi skuffene har jeg stemplet div. tekster. Jeg har pyntet med div. A.T.C. blomster fra Mulberry, jule stempel fra Stempelglede og tekster fra norsk stempelblad. mm



4 kommentarer:

  1. Wow, så flott! Det må da være utrolig mye arbeid i en sånn kalender?

    SvarSlett
  2. Hei!
    åå, den var bare nyydelig!;D Jeg lagde noe lignene i jula, men de ble ikke så vellykkede:)
    Lykke til!:o)

    SvarSlett
  3. Utrolig lekker!! Og snøkrystallene fra tempelglede glitrer og skinner! Veldig flott!:)
    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  4. Så flott kalender. Må lage meg en sånn tror jeg, heldigvis er det lenge til jul for den sr ut til å ta sin tid :O)

    SvarSlett